Direktlänk till inlägg 15 december 2016

Årets julklapp

Av Svensson Svensson - 15 december 2016 13:59

Det här är alltid lika skoj att se - vad blir årets julklapp - vad tror handeln innan jul - blev det så eller... för jag antar att när en produkt redan innan jul utses som årets julklapp så kommer också reklamkampanjer ösas ut - så alla som inte vet vad dom ska köpa, köper det dom matats med under ett tag innan jul. Man blir lite smått hjärntvättad på något sätt...

 

I år är det ialla fall inte en pryl som är svindyr - det brukar annars finnas den risken att det har en ganska så hög prislapp på sig - men i år går det att få en för någon hundralapp - allt beror på vilken kvalité man satsar på. För mig kan jag tänka att det gott räcker med en billigare variant för hur många använder sen julklappen mer än precis efter jul??? Skulle det vara så att det är en hit, något personen som får den verkligen gillar o använder så kan ju den se det som en test o sen när den inte fungerar längre köpa en dyrare med mer kvalitet... inget dumt sätt heller faktiskt

 

Så i år ska man tydligen ge bort VR-glasögon *ler*... o det är nog något som många kommer ge bort o det kommer bli en uppskattad present.

 

 

 

 

2015 - Robotdammsugare

2014 - Aktivitetsarmband

2013 - Råsaftcentrifug

2012 - Hörlurar

2011 - Matkasse levererad (???)

2010 - Surfplatta

2009 - Spikmatta

2008 - Upplevelse

 

Kom just på att jag behöver en ny spikmatta *ler*....

Jul
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards