Alla inlägg den 25 december 2016

Av Svensson Svensson - 25 december 2016 15:11


Jag har massor som bubblar inom mig - det finns bara inte riktigt tiden just nu att pränta ner med ord. Men jag säger bara - en jul, en dag idag - som verkligen gett mig allt o lite till - för självklart har jag ju fått dom bästa presenterna ever - i o för sig, får jag det varje år - mina tjejer känner mig så väl o överraskar mig alltid men prickar rätt...

 

 

 

 

Som vem kan säga annat än att en stor stor burk med tefat är annat än det bästa man kan få??? Jag brukar få en påse eller två - älskar dessa tefat - men tänk nu en hel stor burk *ler*

Förutom då allt annat jag fått bara är perfekt - en helt underbar julhel o idag *ler*

 

Jag ska ta en kväll när jag o tjejerna är lediga o ta en tjej-kväll med lite mat o prat... det blir lite dumt när alla jobbar, ingen har riktigt tid eller ork i julhelgen - så jag satsar på en kväll efter helgerna istället. 

 

En liten ny individ har ramlat in också här hemma o det är en liten trevlig bekantskap som långsamt håller på att lära känna mig o tussen - hon ser redan upp till tussen o gör samma som hon *Ler*. Lite ovant att bo i stan bara, det är så många nya ljud... men det är sånt man snart vänjer sig vid - jag tittar på henne o säger "jag vet, det var så för mig med för 2 månader sedan, efter någon vecka kommer vi inte höra dom längre..." - ja jag hoppas så ialla fall *ler*

 

 

 

 

Som sagt - det har varit näst intill perfekt - fattas bara en liten liten sak... 

går att fixa till, tills nästa gång det är dags *ler*

 

 

 

Ha en härlig fortsättning på julhelgen!

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards