Direktlänk till inlägg 3 november 2016

Det är både lite synd om mig - men samtidigt jätte bra

Av Svensson Svensson - 3 november 2016 18:45

Synd om , ja det är det faktiskt - för jag har ont i öronen - det ena går väl an det andra gör mig sömnlös...

eller gjort ett par nätter, hoppas det ska vända - o ja jag har varit till läkaren, blev tvungen att inse att det inte skulle gå bort över natten... så jag tassade motvilligt till VC - 

 

Som lite tröst åt jag säsongens första lussabulle - mums med kall mjölk. Men se sen fick jag verkligen en positiv sak att tänka på. Som lite tröst också det - jag tycker om positiva glada saker när jag som nu har ont....

 


Så tillbaka idag på morgonen, gjorde om hela proceduren. Det gjorde ännu ondare idag, för läkaren bestämde sig för att det skulle stoppas ännu längre in i örat, men först droppades alsolsprit i…. inte skönt det spänner o dunkar, vill inte röra på huvudet alls – helst.
Ser inte fram mot morgondagen… ska dit igen… hoppas jag slipper få örat igentejpat *ler*

 

Men det bästa igår... samtal - telsamtal o irlsamtal.
Få höra dottern pusta ut att flytten - deras - var klar, om få krama om henne, samt få lite tips om kappa hontyckte jag skulle ha.
Det var skratt, flams o djupa saker tillsamman med min väninna o lite pokemonnande.
Samtal, långa, som ger en varm skön glädje känsla i hela kroppen o ett leende som håller i sig länge, länge...

 

Sen kom överraskningen... *tadaaaa*

 

Min lilla syster ringde o talade om att hennes son som ju går in gratis på bandymatcherna o därför inte behöver biljetter - dom är bandyfrälsta den familjen *ler* o jag har sagt att ja ja jag ska komma upp o gå med på matcher - jag har ju faktiskt till o med fått mig en mössa så jag hör hemma i hejarklacken - en roooosa *ler*...

 

 

 

 

 

Så var det då varför jag blev glad - jo för han skulle få biljetter till matcher o annars så tackar han nej, han behöver dom ju inte... men se den här gången hade han sagt ja tack, för min moster ska komma upp o gå med. Så han tog två *ler* Så nu ska jag planera in så jag kan ha ledigt när det är match o åka upp o gå med. 


Gullunge säger jag bara - tänk att han - tonårsgrabb tänker så - på sin moster o tar biljetterna så att jag ska kunna gå med. Satt bara o log varm av glädje i hela kroppen när syrran ringde o berättade *ler*

 
 
Ingen bild

Jenny

3 november 2016 20:52

Ja han tänker väldigt mkt den här killen =) Båda barnen har stora planer för sin moster, så jag hoppas att du kan dela på dig *s*
Vad ska man säga?? Kärlek ;)

Svensson Svensson

4 november 2016 06:02

Ja du det ska jag nog klara av att göra *ler* för vad gör man inte för kärlek?

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards