Alla inlägg den 1 november 2016

Av Svensson Svensson - 1 november 2016 09:09

...ens en möjlighet att den 1 november få kliande stora svullna myggbet - det är något jag under hela min livstid (o det är några år) trott o upplevt. Den här tiden på året så är det för sent, för kallt för dessa små blodsugande stalkers som använder mig som smörgåsbord. 

 

Men se tji fick jag - somnade precis till o vaknar av att jag får två kliande bett - o sen har jag då jagat denna lilla styggelse tills jag - först fick en bevisbild o sen *pang* såg till att den inte kommer jaga varken mig eller någon annan mer i sitt liv för små festmåltider...

 

 

 

Det är helt otroligt... myggbett nu - det är sååå typiskt mig, kan jag väl säga - saker sker som inte borde ske... 

 

Så nu går det inte att somna till igen - inte direkt ialla fall... så istället tar jag upp mitt från förra veckan inköpte tidningspaket - köp en få två till på köpet...  Amelias julpyssel/tips o sen två härliga tidsfördriv - korsordstidningar.

Kan ju ialla fall bläddra lite o kika på tipsen för "din bästa jul" o önskelista över klappar...

Sen kasta mig över något korsord o hoppas att jag blir lite småtrött o somnar till - vinden viner en del o det smattrar på rutan - sköna ljud att somna till.

 

 

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards