Direktlänk till inlägg 2 oktober 2016

Oväntat besök

Av Svensson Svensson - 2 oktober 2016 13:21

Sent igår fick jag ett samtal – o det mynnade ut i att jag lämnade iväg nyckeln till lägenheten o när jag ramlade in i morse fanns det någon där… riktigt trevligt. Någon som låg i sängen o sov hårt medan en serie rullade med lite svagt ljud på datorn.
Sen när jag väl var färdig att sova – men självklart inte kunde så slapp jag sitta vid datorn o fördriva tid tills John Blund tittade förbi – det blev lite småprat istället.

 

Det var riktigt trevligt att inte komma hem till en tom lägenhet, att ha litet samtal på morgonen innan man varvat ner… äta lite frukost tillsammans o prata lite mer. Det var längesedan vi gjorde det, lite nostalgi blev det. Innan jag blev ensam o köp ner under filten o småtittade vidare på en film jag försökt ta mig igenom hela veckan utan något bra resultat… NU är den ialla fall färdig tittad på *ler*.

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards