Alla inlägg den 17 oktober 2016

Av Svensson Svensson - 17 oktober 2016 17:49

... näää inte ett dugg - bara roligt tidsfördriv...


  1. Vad satsar du modemässigt på i höst?
    Koftor, och jag har blivit lite förtjust i Lindex rosa kollektion nu denna månad så vi får se om något därifrån ramlar hem.
    Lite brända färger på naglarna är vad jag fastnat för såhär långt.

  2. Vad ser du mest framemot i höst?
    Att det blir mörkt fortare, så att man kan njuta av tända ljus – massor av tända ljus hemma.

  3. Vilket är ditt drömresemål?
    Australien

  4. Vad har du för framtidsmål?
    Få en bättre balans i livet, kanske även att våga låta kärleken få komma in i livet igen…
  5. Vad har du för mål med din blogg?
    Inget speciellt alls egentligen, mer än att skriva av mig.

  6. 3 saker som en bra blogg ska innehålla?
    Personlighet – gärna lite bilder – det får gärna vara fakta om saker som sker som är dåliga, både personliga o allmänna, där man berättar om situationen, men det får inte bli ”tyck synd om mig”, så att det blir en form av ställe där personen söker bekräftelse genom att beklaga sig…

  7. Vad jobbar du med eller pluggar till?
    Jobbar som taxiförare o tänker ta upp studierna igen för att bli klar med en del av beteendevetarprogrammet jag en gång startade.

  8. Hur spenderar du helst en ledig dag?
    Med att göra absolut inget – bara vara – göra det som faller mig in den dagen utan måsten.

  9. Vad är det bästa som hänt dig detta år?
    Även om jag just nu inte direkt som jag vill ha det – så är den nya lägenheten o flytten, nog det bästa som hänt än under detta år.

  10. Har du några rese planer för detta eller nästa år?
    Nej inget speciellt, ska vara något avkopplande kort resa – typkryssning med lite god mat vore inte dumt att ialla fall få till.

  11. Vad ser du mest framemot 2017?
    Få ordning på lägenheten precis som jag vill. Påbörja olika projekt som fått vänta lite. 

 

 

 

Av Svensson Svensson - 17 oktober 2016 09:44

Krypa ner o sova - men det går inte. Delvis för att jag väntar på ett samtal, delvis för att det kryper i ben o armar, delvis för att jag vet att jag borde... Men vad är viktigast??? Jo att sova självklart eller näää samtalet *ler* som avbröts tidigare o ska upptas igen.

 

Under tiden, när jag nu ändå inte kan sova borde jag kunna göra massor - det enda jag gjort är tagit en morgonpromenad med lilltussen (så härligt det är att välkomnas när jag kommer hem) o sen absolut inget alls... kikat lite på dammsugare, ja jo, den skulle jag kunna ta en vals med, men nääää. Sen skulle jag kunna pyssla om mina naglar, men näää orkar inte, ska inte börja med något som tar tid där jag borde sova....

 

Nej nu får jag ta o skärpa mig - får ju främmand lite senare o då blir det absout inget sova :)

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards