Direktlänk till inlägg 10 oktober 2016

Så har jag konstaterat att…

Av Svensson Svensson - 10 oktober 2016 14:31

Vi säger såhär… det blir! Det räcker… det blir svart som jag tänkt mig, på bokhyllan, men även på mig – överallt… Första har jag svurit många censurerade ord över, första lagret som inte alls blev som jag tänkt mig… men sen började jag skratta o målade vidare. Det kvittar – dom här ska sen stå som hyllor på vinden. Att dom målas om är mest för att färgerna ska harmonisera lite mer – att det inte ska vara alla möjliga färger o material. Och nu när jag tittar på den andra hylla så är det inte alls så farligt som den första… så vem vet båda kanske blir helt okey innan jag har lagt alla lager på så att dom blir helt svarta… jag menar under har ju skett förr – o sker – säger dom *ler*

 

Det bästa är att jag får öva med att måla tills jag ska ge mig på min byrå – den vill jag ska bli bra – den är lite ”evig” alltså den är tänkt att vara med ett tag o även dekoreras – oj sånna planer jag har för den – har haft längre erkänner jag… Men det värsta är ändå att jag får mer idéer i huvudet när jag nu kommit igång… måste skaffa lite sandpapper – kikar på stolen jag tänkt fixa till länge – den ska jag nog göra… svart, nej vit, nej, rosa… eller nej…. Tja ingen brådska, jag kan bestämma mig senare den kan slipas till o grundas först…

 

Måste ialla fall komma iväg o köpa en burk svart färg till – en liten. Trodde först att det skulle behövas en stor till, när jag målat första lagret. Men ser nu att när lager 2 kommit på blev det inte så tokigt alls… så en liten burk räcker gott.

 

Men nej, måla är helt klart inte min grej *ler* 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards