Direktlänk till inlägg 7 oktober 2016

Lat - så jag lånar - 8 saker om mig x2

Av Svensson Svensson - 7 oktober 2016 10:30

idag är jag lat - eller mer dödstrött o borde sova men måste varva ner - blev ett lååångt arbetspass o irritationen steg när man kommer o ska parkera bilen o det finns inga platser - det står istället en massa j*vla privatbilar - som inte har där alls att göra.... undrar om folk inte längre kan läsa - Privat Parkering...

och det går ju inte bara ställa bilen rakt upp o ner o gå....


Nu hemma - home sweet home... 

men många tankar far runt, för många - så ska varva ner... hittade en lista, älskar listor - en kortis men mer personlig än många andra... så jag snor den o gör en egen med mina svar ... *ler*



     @ Jag är ingen friluftsmänniska, så att vara ute i skog o mark är inte direkt min grej - men jag älskar naturen, njuta av den, som att sitta på en brygga vid en sjö, se havet i alla dess skepnader, en skogsglänta... himlen, jag älskar att se himlen i alla olika färger som året o dygnet visar upp.

 

     @ Träning, näää jag är en av de lataste som finns, avskyr träning om jag ska vara ärlig, men när jag gör det - tränar alltså, då gör jag det ordentligt, o jag försöker röra på mig för hälsans skull... men det är inte glatt det är mer med gnäll *ler*

 

     @ Mina favvoämne när jag gick i skolan var matte. Har lätt för matte, inte alltid jag gör på exakt det sätt man "ska" men det blir rätt o det är huvudsaken.

 

     @ Är född i Bromma, uppvuxen i Bålsta, men bor på annan ort nu.

 

     @ Jag är oftast för snäll, har för mycket tålamod - men lär mig så sakta att säga ifrån *ler*.... är inte långsint för de flesta sakerna, men det finns saker som jag däremot aldrig kan komma över, jag kan förlåta för att jag accepterat att personen inte visste bättre, men jag tar för den skulle inte tillbaka personen som en nära vän igen... har man gått över den gränsen är jag långsint, livstidslångsint.

 

     @ Älskar djur.

 

     @ Har inga djur nu, men har haftmånga olika djur - hund, katt, marsvin, kanin, möss, fåglar av olika slag, leguan, akvarie söt- o saltvatten. (tror jag fick med allt...)

 

     @ Serie jag tycker om, den där absolut bästa... svårt jätte svårt - men The Big Bang Teori ligger bra till för att hamna först... - gillar också serien Angel (1999-2004) kanske just för att den inte bara fortsätter o fortsätter... Samma med serien Drop Dead Diva (2009-2014)

 

 

 

och jag gör 8 nya... 

 

     @ Jag är mer än hemma person, än en som springer ute på krog, dans osv... att laga mat, äta o dricka gott, se en film eller bara prata. Bara jag o min partner är för mig det absolut bästa sättet att tillbringa en fredag eller lördagskväll

 

     @ Är inte alls bra på att laga mat, baka - men jag älskar att göra det. Tycker om att prova nya recept. Det är avkopplade aktivitet. Jag är mest i köket när jag mår bra, är kär *ler* japp så är det... 

 

     @ Mitt värsta ämne i skolan - lätt - språk, jag o språk går inte ihop alls. Antar att det är ointresset för språk som gör att jag tycker det är svårt.

 

     @ Drömboendet - är mer med vem än var. För jag kan likaväl bo i ett hus lite avskilt på landet, eller i ett villsamhälle med väl uppvuxen tomt, som i en lägenhet. 

 

     @ Jag har svårt att lita på folk, svårt att släppa folk nära...

 

     @ Kan själv, är nog jag i ett nötskal - svårt enormt svårt att fråga om hjälp... gör jag det så visar det att man kommit mig ovanligt nära...

 

     @ Älskar böcker - att läsa, allt möjligt - romaner till fakta böcker.

 

     @ Tycker om musik - är allätare (utom dansband) lyssnar ofta på musik, sjunger med i min ensamhet. Kan inte dansa, önskar jag kunde, men har två vänsterfötter....


 

 
 
Annie

Annie

7 oktober 2016 12:36

Kul att läsa dina svar på min frågor och även kul du gjorde några fler! ;)
Då är vi olika på några punkter ;)
Jag älskar träning och avskydde matte i skolan, tyckte det var såå tråkigt :/

Se så olika det kan va ;)*ler*<3

Ps. Förresten jag är uppvuxen på Ekerö, så har varit mycket i bromma ;) ds.

Hoppas du får en bra fredag :)

Kramar**

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Svensson Svensson

8 oktober 2016 13:59

Ja det gick lite av bara farten *ler* kallas göra onödiga saker så man slipper göra måsten

Blev en bra fredag

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards