Direktlänk till inlägg 4 maj 2015

Så var det film två …. Secretary

Av Svensson Svensson - 4 maj 2015 10:45

 

Det här var verkligen längesen jag såg den här o helt ärlig så kommer jag inte alls ihåg den – det ringer inte ens en liten klocka av igenkännande när jag nu såg om den. Mer än att jag kommer ihåg vad den röda tråden i filmen går ut på. Det är igen – man kvinna, kärlek som försöker stås emot – men självklart går det inte… Så sex, o BDSM, men på ett lite annorlunda sätt. För hon har ju ett självskadebeteende som finns i botten.

 

Det som fick mig lite full i skratt när jag såg filmen – det är att tydligen ska den dominante framgångsrike mannen som faller för kvinnan men inte vill erkänna det heta Grey, för det gör dom i båda filmerna *ler*

 

Den här filmen är mer sevärd, tycker jag – det är mer tempo i filmen. Det sker mer, det är ingen direkt dötid, eller transportsträcka … så den är mera underhållande.

 

Men skulle jag välja film en kväll så skulle jag nog inte välja den här heller mer än som tidsfördriv  o inget bättre att se… men det beror nog mest på att jag tycker att filmerna kunde ha gjorts bättre...

Men vet man inget om den här världen, känslor det väcker hos dom som lever med det i olika grad - bara sexuellt eller 24/7 - så kan det ju vara en bra inkörsport att ta reda på lite mer - se en film är ju rumsrent :)

 

Men kan förstå att är man inte ens lite nyfiken på detta så kan det verka så totalt fel... hur kan någon må bra av detta avsett i vilken roll men är i.

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards