Direktlänk till inlägg 10 september 2016

Energipåfylld

Av Svensson Svensson - 10 september 2016 13:31

Och jag sitter o småfördriver lite tid innan det är dags att ge mig på kvällens/nattens pass. 

 

Har fått en hel del uppslag sista 12 h timmarna på saker jag ska skriva om i bloggen - saker som jag finner intressanta på olika sätt... som bekräftelse, eller att känna sig träffad i något... ta åt sig o försvara sig....

 

Intressanta saker, intressanta fungeringar som kräver mer än 5 min.... 

 

så jag tar o väntar med att skriva tills lite senare när jag har tiden...

 

Bjuder på en bild på min älskling som jag hade som sovsällskap i natt *Ler*

 

 

 
 
Annie

Annie

10 september 2016 13:39

En sån sötnos :) *ler*

Hoppas du får en bra lördag på jobbet!

Varma kramar :)

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Svensson Svensson

10 september 2016 14:48

Ja hon är helt underbart den lilla *Ler*

Kommer säkert bli en ett bra pass *ler* antingen massor att göra så går tiden fort eller så tid att umgås med mina underbara arbetskamrater...

Många kramar

 
Annie

Annie

10 september 2016 15:50

Sv: Norpa den du :)
Bara kul sen och läsa dina svar ;)*ler*

Ha en fin dag/kväll :)

Kramar!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Svensson Svensson

11 september 2016 05:53

Blev en kväll/natt som gick fort ... o listan kommer snart, kikade på originallistan o får se om jag tar din, den eller något "eget-ting"

Kram

 
Ingen bild

vän till S P

11 september 2016 13:58

och har träffat "mamma". Vill inte lägga mig i, jag vill vara anonym då vår vänskap skulle drabbas om det kommer fram vem jag är.
S är utan konflikter en go människa att ha som vän.
Men hon fastnar i för mycket gammalt och saker hon måste släppa många saker. Men det går inte att säga till henne.
vill bara tala om att även hennes vänner ser, läser, att inget av det som skrivs är riktat så som hon tror.

Hoppas att hon kan släppa, att hennes mamma kan hjälpa henne istället för att elda på. Så att hon kan gå vidare i livet på ett sunt sätt.

Svensson Svensson

12 september 2016 07:03

Okey....
vet inte riktigt vad jag ska svara...

Ha en bra dag

 
Anneli

Anneli

11 september 2016 16:02

Vilken liten sötnos =) Visst är det roligt med sällskap..

Idag håller jag på att tvätta,, inte det roligaste man kan hålla på med men så skönt när det är klart.

Ha en fin dag kram ♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

Svensson Svensson

12 september 2016 07:04

Ja hon är så otroligt go o söt... längtar som bara den efter henne när jag inte träffar henne eller har henne här. Men det är ju dotterns så *ler* jag får passa då o då - vi har lite smått delad vårdnad kan man säga...

Tvätta, städa, diska - inte det roligaste, håller helt med, men så skönt att ha det klar...

Ha en underbar dag
kram

 
deninrekampen

deninrekampen

11 september 2016 23:12

Ja, det är kul med listor, kanske du har någon som du gjort som jag borde göra? :)

Va rädd om dig!

http://deninrekampen.bloggplatsen.se

Svensson Svensson

12 september 2016 07:05

Ja visst är det - jag bara älskar dom *ler*
Inte någon jag kan komma på sådär rakt upp o ner just nu....

Ha en bra dag

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards