Direktlänk till inlägg 24 april 2015

Veckan börjar gå mot sitt slut

Av Svensson Svensson - 24 april 2015 20:24

Det är fredagsmys för fullt. Det blev en tur till en ostaffär, där dom också gör egen ost, det gör dom inte i butiken hemma - men annars så är den minst lika välsorterad. Det var svårt att välja - så jag valde 9 sorter, småbitar o några hemmagjorda marmelader o kex. 

 

Men ikväll lagades favoritmaten, kvällen till ära. Och den är nästan uppäten, finns lite kvar till morgonens lunch. Planerna är också redan igång med vad jag ska hitta på att laga till imorgonkväll... någon av ostarna från dagens shoppingtur.

 

Tänk att det är så skoj att planera o laga mat, baka o göra egna marmelade osv. jag verkligen älskar att göra gott åt dom jag älskar. Och det uppskattas det märker jag. När jag har någon speciell, jag känner att jag är älskad, då är det ännu roligare, vet inte varför men då ökar glädjen i att laga mat, göra saker att servera. Uppskattad det jag gör, så blir också min lust att exprimentera o prova nya recept ännu större.

 

 

 

Och idag har jag fått min egna lilla "moose" - har velat ha en länge *ler* nu ska den få sitta på nyckelknippan o följa med överallt....

 

 

 

Nu var tiden av väntan slut o nu ska vi mysa ännu mer denna fredagskväll, en film, krypa ner och....

 

 

Ha en riktigt härligt kväll - det har vi :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<<
April 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards