Alla inlägg den 13 april 2015

Av Svensson Svensson - 13 april 2015 14:55

Ja jag passar på, njuter av en ledg dag, inte på hemmaplan ;). Nej jag åkte istället iväg o har lite trevligt, umgås...

Även om saker sker som kan verka som om det ska sära, så kan det istället sammanfoga, samma som att man inte träffat någon på ett tag, men ändå när man träffas så känns det som om man inte varit ifrån vararndra en enda dag.


Nymålade o dekorerade naglar - IsaDora Balett Pink, snygg rosa färg i flaskan, på tråkigt hudfärgad???? Men det blev okey att ha tills nästa gång när jag la på lite dekoration :)


   (ja o ser ni ringen, den fick jag nyligen o den är jag så otroligt glad över, den var jätte snygg, överraskande "perfekt")



Det har varit en del sista dagarna - skoj det mesta :) 

 

Idag provade jag något nytt, ska skriva om det när jag vet lite mer, namn t ex  alltid bra att veta när man berättar om något. 

Nu ska jag sätta mig i solen o njuta, blunda o planera lite framåt :)

Sen vet jag att jag kommer bli ordentligt ompysslad på alla sätt lite senare ikväll - hela kvällen. DET tackar man ju inte nej till eller hur ...?

 

Kan inte komma ifrån att tänka, vad lycklig jag är just nu, hur saker faller mer o mer på plats, hur det utvecklas. 

 

"Älska o älskas"

  

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<<
April 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards