Alla inlägg den 12 april 2015

Av Svensson Svensson - 12 april 2015 21:45

... snart åker jag iväg för att få krypa nära, mysa, prata, känna närhet. *Brum brum* tur jag kan köra bil fram o tillbaka o slipper buss o tåg - tar sån tid o jag gillar det egentligen inte alls, det är en liten social fobi för mig, sitta så med folk nära mig, inklämd, helst, nej tack. Men vad gör man inte ibland?

 

                

 

 

 

I'm feeling great
I'm feeling awesome
And I can't wait
Gotta get movin'
Shake the stress away

Something is on the edge tonight

 

I'm feelin' great

I'm feeling awesome
let me explain
You are the reason I breathe
You're AMAZING

 

I'm feelin' great
Right here beside you
that's where I will stay
You are the reason I breathe
You're  AMAZING


Av Svensson Svensson - 12 april 2015 09:58

Det är dom mest underbara orden - när man märker att dom är menade o från hjärtat...

Det fick jag igår...

 

Tillsammans med.... så kan man inte annat än le o säga samma ord tillbaka.

 

  

 

Nu är det bara stänga väskan, först leka lite lärare, sen åker jag mot annan ort några dagar....

 

 

 


Av Svensson Svensson - 12 april 2015 07:08

Natten har gått i tårarnas-tecken, ialla fall i min bil. Vet inte hur många tjejer jag fått in i bilen som gråtit, fått telsamtal på mobilen o bara stängt av medan tårarna rinner. Dom försöker att det inte ska synas. Men det år inte att undvika när dom också är lite runda eller lite för runda under fötterna.

 

Det ha i natt varit unga tjejer, kanske för att det mest varit yngre ute överlag denna helg, som t ex studentfirande. Vilket gör att medelåldern sjunker snabbt, o som en tjej sa, ”jag tror att den äldsta jag sett ikväll är 23 år”. Är man gammal då…. Frågan är vad jag är då – en utdöd ras kanske???

 

Det har varit allt från killen gjort slut, till att den bästa bästisen varit tillsammans med pojkvännen….  En 19-årig tjej sa snyftande att det var det värsta hon visste att var 19, så mycket enklare allt var när man blivit äldre.

Jag valde att inte ta henne ur den framtidstron – hon ska få gå framåt i livet med tron att det blir lättare med åren. Men kommer om ca 30-40 år komma på att det var nog ganska enkelt då runt 20 mot vad det blir senare….

 

Jag sitter här o fördriver lite tid, ska snart hoppa i duschen, håret ska få en omgång. Sen ska jag iväg o hjälpa till lite mer med läxa…. Se om jag kan vara till hjälp även för den uppgift vi ska kika på idag – också matterelaterat men ett annat ämne. Jag hoppas verkligen att jag kan vara det.

 

Målat om naglarna, ska se om jag ska dekorera dom o i såfall hur…

 

Ha en bra dag.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<<
April 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards