Direktlänk till inlägg 16 september 2016

Snart snart ...

Av Svensson Svensson - 16 september 2016 20:17

Är syrran här, framme... o helgen av flytt startar - ja vi ska försöka klämma in lite mer än flytt i o för sig... tror inte heller vi orkar vara effektiva flyttare hela tiden...

 

Man tror inte man har så mycket... sen så inser man att det är för mycket o man undrar hur ska tiden räcka... Men jag är positiv - allt kommer inte hinnas med i helgen - men det mesta, det största.... Sen får det tas lite i taget nu sista veckan o har jag tur kan jag få lite annan hjälp då... OM det behövs. Jag är inte orolig alls... 

 

Jag är bara skitnervös över hur vi tjejer ska få upp stora möbler 4 trappor - men vi är envisa - vi är smarta... så vi kommer klara det.

Kommer få långa en "pirra" som är rejäl o ordentlig för flytt, sen har jag min enkla också att ta till. Fått låna en buss...

Jag säger bara tack tack till er härliga vänner o kollegor som ställer upp med att låna ut... vad gjorde jag utan er??

 

Och min syster - du är helt enorm som kommer farande så långt för att hjälpa mig *ler* 

Att sen också veta att hela din familj ville komma med för att hjälpa till - man o barn. Det värmer - men som du fick säga... det är bättre en åker - bilen ska ju packas i o det ska finnas sovplatser... i flyttröra är det lite si o så med sånt 

Men som sagt - det värmer att veta att dom alla ville med o hjälpa till.

 

Sen min väninna som vill hjälpa till... jag har sagt att gärna, köra bil o vara dörröppnare *ler*... men bära, nääää, kanske packa ner lättare saker i kartonger... eller IKEAkassar som också kommer användas... 

 

Tittar mig runt o undrar... var ifrån kommer allt *ler*

Nu snart mat - Chop chop - syrran fixar...

sen ska vi börja åka o kika på förrådet, ta ett lass... lika bra starta upp direkt

 

 

 
 
Annie

Annie

17 september 2016 08:48

Duktiga ni är :)*ler*
Förresten vem är det som flyttar? Du?
Ja det är lite tufft att flytta .. man måste ta lite pauser ibland .. ;) *ler* :)

Sv: Tack för att du berättade och delade med dig<3
Tar såklart bort den ..

Hoppas du får en bra helg!

Varma kramar :)

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Svensson Svensson

23 september 2016 09:03

Det är jag - som försöker flytta eller något sånt :)

 
Annie

Annie

17 september 2016 23:35

Sv: Förstår dig, tufft att hålla på och flytta ..
Hoppas det gått bra!

Kramar :)

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Svensson Svensson

20 september 2016 08:21

Menar du :) hemskt.... vill inte se en trappa på evigheter -vilket ju blir svårt om jag vill ta mig in o ut :)

Kram

 
Ingen bild

Jenny

20 september 2016 07:32

Självklart så ställer man upp för familjen!! Och vi kan vi, så mkt envishet och beslutsamhet som vi har, så kommer vi långt, och det gjorde vi ju ;)
Kommer upp snart igen med Lill Lärkan, hon vill också hjälpa till och självklart jaga Pokemons *s*

Svensson Svensson

20 september 2016 08:28

Ja visst är det så - man ställer upp för familjen :)

Klart ni måste komma ner snart så även Lill Lärkan får vara med o jaga :)

 
Ingen bild

Anne

26 september 2016 13:42

Jag har precis själv flyttat, så jag vet hur jobbigt det är. Packa ner, flytta kartonger till lastbil, flytta från lastbil, packa upp. Man tror att det ska gå så fort men tar mer tid och ork än man tror.

Svensson Svensson

26 september 2016 13:53

Ja tiden o orken försvinner snabbare än kartongerna *Ler*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards