Direktlänk till inlägg 28 maj 2015

Äntligen här...

Av Svensson Svensson - 28 maj 2015 09:45

För jätte längesen - ja faktiskt måste det vara mer än ett år.... så fick jag av en väninna rådet att skaffa mig en H2O-mop, den skulle vara så helt otroligt fantastisk.

Visst jag hade redan då kikat på reklamen, funderat hur bra den där manicken kan vara. Inte vågat köpa, ofta så lovar reklam så mycket men inte ens 25% hålls. Nu sa hon att den var minst lika bra om inte bättre o lätt att använda.

 

Så går det lite i vågor att jag tänker - den vill ja ha  - nu kom en fas av den tanken igen, ensam, dottern iväg - nu vill jag ha den där, göra riktigt fint, ha det lätt att städa när jag är hemma. Snabbt lätt o bra

 

Så nu äntligen är den här - hämtad o ligger är i sin kartong. Jag har dock inte tid att packa upp o prova den förrän fredag - det är lite nattjobb o sen helt andra planer för torsdagen. Men den som väntar på nåot gott väntar ju alltid länge - så på fredag kommer den monteras o testas (om - lika bra ta med det, jag inte jobbar - jour den dagen så man kan ha tur eller otur)

 

Sen ska jag skriva min egna åsikt om det här lilla underverket. Ja o självklart är min röd, gick inte att välja någon annan färg *Ler*

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards