Direktlänk till inlägg 24 maj 2015

Planerar fira födelsedagsbarn

Av Svensson Svensson - 24 maj 2015 19:27

Jag älskar högtider av olika slag o födelsedagar. 

Nu är det dags för att planera det där lilla extra - födelsedag på gång. Jag tycker att det är skoj att hitta saker som visar att man bryr sig, att man känner personen - det behöver inte varar dyrt, det ska vara mera åt det personliga hållet, det där som kommer från hjärtat, lite mer genomtänkt... jag gillar att mer att få sånna presenter än dyra, kanske därför jag gillar att ge samma typ av presenter till mina nära o kära.

 

Och nu kikar jag på det där slutgiltiga - vad ska jag välja som present, har haft lite olika tankar, nu ska jag då välja... o det är svårt för jag vill ge allt... Hoppas få tiden att göra något väldigt personligt, egengjort - men tiden ska räcka... 

 

Så tur det finns annat också i idébanken *ler*. Sen ska det vara kort - helst specialgjort... för att inte tala om blomma - det ska vara något lite extra till just den personen. Och jag vet exakt vad jag vill ge *ler*

 

Så glad jag blir bara av att sitta o planera - bestämma mig, planera paketets papper o sen få slå in det. För mig är halva nöjet att slå in paket - båda till födelsedag o jul. Det är rent nöja att få göra fina paket - vackra paket.

 

Åhhh så kul - äntligen dags för födelsedag ....

o då blir det tårta *ler* det måsta man ha den dagen

 

   

 
 
Ingen bild

Pia

25 maj 2015 11:07

Du är en riktig presentsmurf du! :)

Svensson Svensson

25 maj 2015 23:59

Jaaaa jag gillar att planera innehåll o utseende o ge mina nära o kära fina paket :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards