Direktlänk till inlägg 20 maj 2015

Lyxhustruaktiviteter

Av Svensson Svensson - 20 maj 2015 17:45

 

Har jag ägnat mig åt idag – ja enligt en väninna/arbetskamrat, som skrattande påpekade när jag sa att jag skulle åka iväg o köpa choklad, speciella, att det där var helt klart lyxhustruaktiviteter *ler*
Ja man ska höra med vilket tonläge o hur mycket skratt det var i hennes röst också när hon sa det. Men visst, kanske inte direkt det man gör hur som helt – tuffar iväg 9 mil enkel resa till en lite chokladfabrik. Men försvarar mig med att jag ville smaka den hemgjorda glassen också… o sen så gillar jag att tuffa iväg med bilen – bara köra utan stress med tid. Älskar att köra bil.

 

Egentligen bara en sak som var lite synd o det är att jag var ensam – inte för att jag ogillar det, trivs bra ensam, men har ju träffat en som gillar det här med att tuffa iväg o bara köra, stanna till – njuta av att bara vara o nu då också tillsammans. Så det hade varit skoj att ha honom med. Men å andra sidan ska jag kunna ha lyxhustrufasoner får han ju faktiskt jobba *ler*

 

Har verkligen hittat min favoritchoklad, o också vilka speciella bitar – här är jag lite kräsen faktiskt – det är bara vissa som duger *ler* Det bästa är ialla fall att man kan skicka efter via nätet – det rekommenderar jag om du gillar choklad, o då hennes kolastänger – vanilj föredrar jag många gillar dom med lakrits men jag gillar inte alls kombon choklad o lakrits även om jag faktiskt gillar båda men var o en för sig.

 

 

 

Ska ta o fundera ut lite mer av den här lyxvarianten av aktiviteter för resten av veckan – det känns bortskämt att göra sånna o DET är jag värd *ler*

 

 

 

-------------------------------------------------------------------------

 

Naturpralinen

hemsida: http://naturpralinen.azurewebsites.net/Default.aspx

facebook: https://www.facebook.com/pages/Naturpralinen/178399182176462?fref=ts

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards