Direktlänk till inlägg 14 maj 2015

Lite tidsfördriv - blogglista

Av Svensson Svensson - 14 maj 2015 17:55

 

Gillar onödigt vetande o roliga listor, som tidsfördriv så självklar lånar jag ny lista från Lifebyannie

                                

1. Har du någonsin gått på bio själv?  Ja.


2. Har du blivit jagad av polisen nån gång?  Nej.

 

3. Kan du vara på en fest utan att dricka?  Oh ja, jag är inte nykterist, gillar gott vin, en whiskey, drink osv… men det är sällan jag dricker o är ofta den som kör. Har faktiskt roligare på en fest eller krogen utan alkohol.

 
4. Telefonkontakt eller face to face? Face to face.


5. Hur växte du upp?  I Bålsta, villa o hundar. Inte ensamt barn, men äldst, min lilla syster är 15 år yngre.


6. Vilka ämnen gillade du MINST i skolan?  Lätt, det var språk – ryser bara jag tänker på dom lektionerna, jag o språk är fortfarande inte vänner.

  

7. Vilka ämnen gillade du MEST i skolan?  Matte o ”Ekonomi” som var valbart ämne på min tid ;)

  
8. Hur gammal var du när du flyttade hemifrån?  Jag var 16 år.

 
9. Vad gillar du BÄST med dig själv?  Att jag ger mycket av mig själv till personer jag tar till mig, är snäll, lyhörd, generös, positiv o glad (som oftast).

 
10. Vad gillar du MINST med dig själv?  Att jag för sällan blir arg o säger ifrån. Men jag övar på det  har blivit mycket bättre...

 

11. Vilket är ditt favoritplagg?  Räknas min morgonrock som plagg ;) – det är sen jag fick den ”my precious”. Annars en svart långkofta jag bara älskar.

  
12. Vilken är din favoritparfym? Det finns många jag gillar – men om jag måste välja en så är det ”Organza”, Givenchy. Sen finns en annan jag använder lite mer av just nu – för att ”någon” gillar den väldigt mycket ;)

              

13. Vad är det du gillar mest med ditt utseende/kropp?  Ögnen.

 
14. Vad gillar du minst med ditt utseende/kropp?  Hmmm måste vara att jag inte kan dölja ett av mina horn… ja jag har en knöl i huvudet precis där mina djävulshorn växer ut ;) o det ena vill inte dölja sig.

  
15. Vilka blommor gillar du mest?  Oj, kan inte välja en favoritblomma – det finns så många underbara – mera favoritfärg på blommor, rosa o vitt.

 

16. Vad har du ätit till middag idag?  Jag har inte ätit middag än men det kommer bli en sallad.


17. Vilka länder har du besökt?  Finland, Norge, Danmark, Spanien, Lanzarote o Gran Canaria, Grekland, Portugal, Egypten, Dominikanska Republiken.


18. Ett land som du VILL besöka i framtiden?  Australien.

 
19. Är du höjdrädd?  Ja, det suger till i magen även för mindre höjder.


20. Vad gör du oftast, ringer eller skickar sms?  Beror på lite, till vem o om vad – men oftast är det mess.

      
21. Vad ska du göra nu?  Ska äta, vila, gå en promenad o sen jobba

 
 
Annie

Annie

15 maj 2015 08:31

Så kul att läsa dina svar ;)*ler*
Roligt att du vill kopiera :)

Sv: Ja absolut, det behövs ingen alkohol ;)
Jag dricker ju inget och det är ganska skönt att slippa vara bakis ;)

Kramar

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Svensson Svensson

15 maj 2015 17:37

ja jag har andra roliga listor jag gjort förr - försöker hitta dom - kan vara mer roligt tidsfördriv *ler*

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards