Direktlänk till inlägg 14 maj 2015

Lite "dagvill" - erkännes

Av Svensson Svensson - 14 maj 2015 16:29

Eller erkänner att det inte är så lite - utan ganska förvirrad. Vilken dag är det, vilka tider ska jag jobba nästa pass.... just ja ett natt pass gjort alltså måste det vara natt två, alltså måste det vara torsdage eller.... Jo det är ju så, röd dag, torsdag - imorgon fredag, vanlig dag. Om det nu blir så vanligt många har tagit ledigt för att få en härlig långhelg ledigt. 

 

Jag jobbar glatt på, har varit härliga pass sista veckan - skrev ett inlägg - datorn låste sig = allt borta.... men tar o skriver om det nästa vecka när jag har massor av tid för att göra vad jag vill.

Nedräkningen börjar gå mot sitt slut - jobba 3 nätter till... väskan färdigpackad o det bär iväg direkt tidigt som attans på morgonen. Det kommer vara över 3,5 h bussresa, det kommer bli flera byten - men det är det såååå värt :) 

 

Sovit länge idag - gått en promenad med dom fyrbenta - tog den stora ensam o lämnat av henne till stora dottern, som kom hem från att ha varit o umgåtts. Och vad skoj "fröken" hade i gräset - hann tyvärr inte få fram kameran nog snabbt, stod mest o skrattade åt henne. Det såg så skönt o skojigt ut, härligt grönt gräs o en hund på rygg med alla tassarna vädret - överlycklig.

 

 

 

Djur ger verkligen så mycket positivt - kärlek, avkoppling, lycka. Vad skulle livet vara utan dessa härliga varelser.

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards