Direktlänk till inlägg 9 maj 2015

En lördag att vakna upp till...

Av Svensson Svensson - 9 maj 2015 05:30

... vill inte vill inte gå ur sängen.

 

 

 

vill fortsätta sova... helst till min kropp eller rättare sagt min rygg slutat göra ont.

Ryggskottskänsla är inte det skönaste jag vet direkt måste jag erkänna.....

 

Men parvlar mig sängen med lite lagom konstiga läten.... väl uppe går det ju bra, o det är skönt att röra på mig, promenera. Har väkt upp kroppen med en långsam promenad för att de fyrbenta skulle få sig sin morgonrunda... dom är hos mig över helgen då tjejerna jobbar o roar sig på annan ort.

Jag har ju turen att kunna hoppa in här under dagen - både för att rasta o umgås lite med dom. Alla tre har legat i min säng mest på mig under natten. Ganska mysigt faktiskt... o det blev inte så tomt i sängen, efter nästan en vecka med någon som finns nära nära o håller hårt om mig så kändes det inte helt tomt nu med dom så nära. Även om skillnaden är att dom är på fötterna :)

 

Nu ser jag fram emot 13 h arbete ;) o ska skutta iväg

 

ser nog ut ungefär såhär....

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards