Direktlänk till inlägg 5 maj 2015

Kan inte ha det bättre än jag har det just nu...

Av Svensson Svensson - 5 maj 2015 17:36

... för alla saker faller en efter en på plats. Livet blir bara bättre o bättre, jag mår bättre o bättre. Ja bättre än jag gjort på länge, på många många år.

 

Att känna hur det vänder är otrolig känsla. Jag har otroliga barn, jag vet inte vad jag gjort för att förtjäna dessa två tjejer - jag är så stolt över dom båda, vad det blivit av dom, speciellt hur dom är som personer. Hjälpsamma, medkännande, starka unga kvinnor. Jag säger att jag haft tur, andra säger att det är min förtjänst, det är ju jag som fostrat dom. Ja det vet jag ju, mer eller mindre själv... men ändå - jag tror på turen *ler*. Men helt underbara är dom ialla fall, mina tjejer. 

 

Ibland undrar jag lite vad det hade blivit av min son, om han hade blivit som tjejerna. Antagligen så... men nu fick jag inte den chansen att se vad han skulle ha blivit för ung man. Men han finns alltid alltid med mig i min tanke, liksom han finns i hans systrars tankar.

 

Jag har jobbet jag trivs med så otroligt bra, alla härliga människor jag stöter på. Jag har arbetskamrater som är mer än speciella, helt suveräna människor - alla på olika sätt. Det finns så otroligt mycket humor o medkänslighet hos dessa personer för att inte tala om vilken otrolig kunskap som döljs lite här.... 

Tyvärr finns det lite smolk i bägaren, oärligheter som kommer få efterdyngar länge på mer än ett sätt.... 

 

Men nepp inte ens det kan ta ifrån mig den otroliga lyckokänslan jag känner just nu. Jag vågade efter mycket om o men, till slut (trägen vinner sägs det ju) släppa in kärleken i livet igen. Och det ångrar jag inte en enda sekund. Det, han är bland det bästa som hänt mig på många sätt... Han har fått mig att lära mig mer om mig själv, mycket mycket mer o det forsätter....*ler*

 

Att trivas, njuta av sällskapet, koppla av, hämta energi, skratta, prata - om allt o inget, spela, läsa, musik.... närhet, närhet, närhet... ja det är massor av den varan *ler* 

 

 

 

 

 

"Kärlek är en resa utan kompass i ett väglöst land  - Ett äventyr"

 

"Den sanna kärleken liknar cirkeln och cirkeln har inget slut."

 

Kärleken skapar ett "vi" 
utan att förstöra ett "jag".

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards