Direktlänk till inlägg 11 april 2015

Äntligen morgon o jag får gå o sova :)

Av Svensson Svensson - 11 april 2015 06:56

Kvällen började med någon mer ovanligt, men har ju hänt att jag varit med om det då o då..... sen avslutades det med något mycket mer vanligt. Jag är riktigt nöjd :)

Haft en ganska rolig kväll o natt. Mycket skratt o prat har det hunnits med, jag gillar sånna nätter, när det flyter på så lättsamt på jobbet...

 

Saker sker, saker berättas, kommer fram o det är väl meningen att det ge effekt av oenighet o att det blir en särning. Istället har jag just under gårdagen o natten istället märkt hur det slagit helt fel, åt andra hållet - det har gjort så att man enats iställt. Det stöttas enskilt o i grupp, det pratas o mer saker kommer fram. Det känns bra o det kommer bli jätte bra framåt.

Och gällande en sak är jag otroligt glad över den kontakt som djupnat :)

 

Nu SKA jag sova lite... för att vara lite pigg o försöka hjälpa lite till med matten. Sannolikhet är som jag ser det just nu mer vanligt i ens vardag än man tror... att sannolikheten att ditt ska hända är xx%... o att datt ska hända är xx%

 

 

 

 

 

 

 
 
Annie

Annie

11 april 2015 09:25

Hoppas du sover gott nu :)
Ja sannolikhet och x och y är inte alltid lätt, gjorde högskoleprovet för ett tag sen och då var det mycket sånt .. ;)

Sv: Tack så mycket*
Börjar verkligen kännas drygt nu :( Tack för det*

Ha en fin helg :)Kram

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Svensson Svensson

11 april 2015 17:15

Tack det gjorde jag :)
Man måste hitta nyckeln o när den väl är där så ramlar allt på plats lättare. Men ibland är det inte lätt att hitta nyckeln. Men det har gått snabbare att ta sig igenom talen än jag trodde så hon har nog hittat nyckeln i hur hon ska tänka :)

Jag har förstått det när jag läst din blogg o känner verkligen med dig.

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<<
April 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards