Direktlänk till inlägg 3 april 2015

Ojsan nu försvann jag i läsning så pass att jag nästan missade tiden helt

Av Svensson Svensson - 3 april 2015 17:26

När jag läser något intressant, när jag försvinner in i en bra text så går tiden så otroligt fort. Jag som tyckte jag hade massor av tid innan det var dags att knalla iväg o göra nytta under natten, men poff så hade jag missat tiden så att det inte blir hemmalagad mat inför kvällen, det blir att hoppa in o köpa något - en sallad eller en Gooh köttbullar o potatismos. 

 

Vad fick mig så uppslukad då, ja inte var det en novell, spännande dekare, nej det var Läkartidningen o det nummer som handlar om Järnbrist. Det var inte bara en sida att ta mig igenom, som normalt, nej det var en ganska stor del av tidningen som handlade om detta. Jag fastnade helt, intressant läsning, ialla fall för mig. Är glad att jag får möjligheten att skumma igenom den här faktidningen, ibland finns det riktigt intressanta saker att läsa även för mig som lekman. Jag lär mig en hel del mer om saker som intresserar mig på något sätt ialla fall.

 

Den här artikeln kommer jag också att läsa igenom igen, för att sammanfatta det som är mer intressant för mig, liksom sålla ut o fördjupa vissa saker.

Har helt klart en otrolig tur som har en "pojkvän" som ger mig möjligheten att läsa tidningen o om jag inte förstår något, fråga honom o få det förklarat på ett sätt som jag förstår :)

 

NU mot jobbet o några timma av rent nöje - få köra bil :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<<
April 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards