Direktlänk till inlägg 2 april 2015

Så var det flera böcker beställda

Av Svensson Svensson - 2 april 2015 18:08

Gick ju inte att låta bli, sänder ju tillbaka en så klart att jag kan skicka efter 4 nya *ler*

Bokus är verkligen min favoritsida när det gäller nätshopping. 

Hittade en annan sida under dagen som jag ska prova nu ett tag innan jag sen berättar om den om det här fungerar bra. Fungar det bra är det verkligen en kanon idé som säkert flera vill ha :)

 

Men nu ska jag dra mig ifrån Bokus, datorn, en snabbispromenix för att knalla iväg till jobbet o sen iväg för att göra iordning lilla dotterns inflyttningsgåva från mig o stora syster. Lika bra få den fixad innan hon ska få den o innan jag arbetstiden startar. Ska även hinna "pina" i mig en mugg kaffe också.

 

Nu fram mot natten, hoppas få massor att göra, men jobbar med så trevliga personer att det ju också är trevigt att få lite tid att umgås också *ler*....

 

Och jag är så nöjd med att fått till att ha vissa inlägg inloggningsskyddade - men bara be om det så.... om intresset finns att läsa

 

Hej sålänge ha en bra skärtorsdag - jag flyger iväg på mitt håll :)

 

 

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<<
April 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards