Direktlänk till inlägg 1 april 2015

START – av denna blogg, den 1 april

Av Svensson Svensson - 1 april 2015 01:48

START – av denna blogg, den 1 april


Är det starten på en ny blogg, en sätt att skriva av mig, är det en start på ett nytt liv ELLER är det bara att aprilskämt?  Vem vet, tiden får utvisa om det är en seriös tanke bakom eller om det är mera ett skämt, en satir, ett sätt att driva….


Den som lever får se säger man o det stämmer ju otroligt bra även i detta fall. Just nu kikar jag mest runt, ser att det är en lätt blogg, lätt att förstå hur den fungerar trots att jag är mer död än levande just nu. Började på ett annat ställe, men ärligt så var nog inte mitt intresse för att bygga upp en sida där nog starkt. Så jag fixar lite här istället o ser vad det kan ge – eller bygger jag bara upp en mask????


Det finns helt klart en tanke, en anledning till starten för mig att börja blogga. Ett bra sätt ikväll eller nu i natten att hålla mig lite vaken, ska lägga om lite dygnsrytm, för att jobba några nätter framåt. Att utforska o fixa här är lagom för att hålla mig vaken.


Tror nog att jag är ganska nöjd med den som den är, gillade snirklarna som var basutförandet. Sen tar jag samma utseende som min gamla hemsida hade, svart med rosa text, jag kan inte avstå från att ha det så igen. Varför ändra på ett vinnande koncept? O med vinnande tänker jag enbart på hur jag själv är nöjd med det jag valt. Så ingen behöver tro att jag menar något annat.

 

 

 

 

 

 


   Idag är första dagen av resten av mitt liv -  var tacksam för det du har, visa kärlek o framför allt njut av dagen. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<<
April 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards