Direktlänk till inlägg 17 juli 2018

Haire care - Maybeauty

Av Svensson Svensson - 17 juli 2018 19:59

 


Ja, det såg roligare ut på engelska än på svenska - Hårvård...
 
Jag såg på Jennysmatblogg (åhhh vad jag gillar den sidan, finns alltid alltid massor av saker jag bara måste prova att laga, baka....) men nu var det reklam för shampo o balsam. Och jag gillar andra sorter med just arganolja i så det känns som att jag verkligen ville prova detta. Så jag skickade efter en av varje - räcker gott att ha för att prova.
 
Men det kom inget paket... så jag tog kontakt med kundtjänst på Maybeauty - blev väldigt väl besvarad o idag kom mitt paket.
 
 
 
 
 
 
 
Spänd o nyfiken på att få prova det - se om det håller det som lovas. Men... jag orkar inte tvätta håret ikväll. Delvis tvättade jag det igår, delvis är jag bara helt slut av denna olidliga värme.
Jag som inte är såvärst förtjust i värme eller sol... jag håller mig inomhus av olika själ... att då jobba natt o sova dag är perekt för mig. Att då gå på semester o vända på dygnet helt o hållet o ställa mig ute i solen, i en liten “bunker” ... att jaga runt efter lite skugga.... nej det är inte jag o det tar på krafterna. I o för sig är jag ju inte ensam om det, jag kan aldrig tro att ens sol o värmedyrkare kan säga att detta är skönt.... (då ÄR det något fel på dom). Nu vänjer man sig snabbt vid värmen o från att första dagarna svettas som bara den konstant o dricka liter efter liter av vatten o inte ens behöva gå på toa... till att inte alls svettas konstant, bara när man gör något lite mer ansträngande o vattnet man öser i sig gör sig påmint då o då genom att man får leta upp toalett. Så visst vänjer man sig.... men, näää nu börjar det helt enkelt bli lite för mycket av det goda. Och jag längtar så otroligt efter några regniga dagar....
 
Så mitt första prov att Moroccan Miracle shampo + balsam får vänta någon dag.
 
 
Ingen bild

Lisa

21 juli 2018 21:08

Har sett detta på någon sida, hoppas att du snart berättar vad du tycker om produkterna.

Svensson Svensson

26 juli 2018 18:12

Har börjat använda det så snart kommer första intrycket

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards