Direktlänk till inlägg 17 februari 2016

Saker som visar att din älskling också är din bästa vän.

Av Svensson Svensson - 17 februari 2016 06:00

  •  ...för att ni alltid gör roliga saker tillsammans och typ kan läsa varandras tankar

  • Ni behöver inte umgås exakt HELA tiden – ni vet att ni alltid kan lita på varandra

  • Ni har så många interna skämt att andra kan lyssna på ett helt samtal utan att fatta någonting

  • Det är fruktansvärt när han är bortrest – då saknar du både din partner och din bff

  • Ni är bäst på att bara hänga och inte göra någonting. Andra tycker att det verkar tråkigt, men det är det bästa som finns

  • Han uppskattar verkligen alla dina konstiga små egenheter o du hans

  • Om nu grälar, ni blir alltid sams igen – och det är den bästa känslan i världen!

 

 

 




 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards