Direktlänk till inlägg 18 maj 2015

Lediga dagar - med massor av...

Av Svensson Svensson - 18 maj 2015 11:33

Vardagslyx - eller vad man ska kalla det.

Min vardagslyx denna vecka innefattar massor av promenader, massor av koppa av tid, läsa läsa läsa... lyssna på musik, ta o pyssla om mig själv med lite mina spa-tid. 

Äta gott, njuta av glass i solen, njuta av naturen....

 

För att inte tala om massor av närhet, pratstunder, mysstunder (nej då menar jag inte sex...) utan bara just vara nära, tillsammans, kroppskontakt... bli ompysslad, få pyssla om.... o ja då jag tänker njuta av massor av sex också... Jag tänker ladda batterierna i massor....

 

Tittar på nyckelringarna jag fick - söta o speciella - jag förstår att jag fick, passar bra för veckan :)

 

 

 

Nu ska jag ta mig en lång promenad - jag ska äta glass o sätta mig i solen ett tag.

Fundera lite på o formulera orden till inlägg jag tänk på under föregående vecka... tiden har bara inte räckt till så dom har fått legat o mognat på sig lite :)

 

 

 
 
Annie

Annie

18 maj 2015 16:37

Det låter som en härlig vecka tycker jag ;)*ler*
Härligt med massa mys och annat ;)

Gillar nyckelringarna! :)

Sv: Tack* ja jag är en riktig oxe, envis som synden haha ;)
Är även ganska känslosam och ordentlig .. ;) tror det med är typiskt oxar ;)

Tack för titten :)

Kram

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Svensson Svensson

18 maj 2015 17:29

ohh ja det kommer bli en härlig vecka :)

Ja visst var dom söta - gillade helt klart budskapet :)

*ler* låter helt klart som om du är en väldigt typisk oxe - ialla fall vad jag vet om dom

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards