Direktlänk till inlägg 19 juli 2016

Hundar hundar och 2 benta - besök och aktiviteter i helgen

Av Svensson Svensson - 19 juli 2016 08:55

Så jag ser fram emot helgen - det kommer bli en "tuff" helg tidsmässigt, det ska klämmas in massor på helgens, som jag ser det nu, få timmar. Men det kommer bli jätte skoj.

 

Jag får besök, alltid lika trevligt, min syster kommer ner på fredagen, det blir prat, mat, jobb - ja tyvärr, men allt går om man vill, sen sova.... för att lördag rulla mot Västerås. Där vi kommer tillbringa dagen med lite allt möjligt, vi kommer försöka hinna med så mycket som möjigt innan vi tar o besöker SM. 

 

Sen kommer även på lördagen min väninna från södra delen av landet upp på lördagen, så fortsätter även söndagen men massa trevligt umgänge o mer hundar... 

 

Själv funderar jag på något smarrig att äta - vilket blir ett lätt svar.... chop chop fredag o shushi lördag *ler*.... jag har enkla vänner...

 

 

 
 
Annie

Annie

19 juli 2016 11:17

Låter som en rolig och skoj helg :)*ler*
Hoppas den blir toppen! ;)

Sv: Vad skönt att det känns bättre! Hoppas det fortsätter i den riktningen ... :)

Kramar!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Svensson Svensson

20 juli 2016 02:21

Ja det kommer bli en hektisk helg, det kommer bli för lite sova... men vad gör det - det finns dagar efter som jag kan göra det *ler*

Sv: ja det känna bättre - dock så hade jag en period igår där det var som kramp som kom från nedre delen av skulderbladet sen lite upp o ut i överarmen... kan bero på hur jag låg. Vaknade av det, men nu är det borta *Ler*


Kram

 
Madde  Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna

Madde Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna

19 juli 2016 22:59

Men så kul med besök :D. Låter ju jätteroligt verkligen :). Sen Västerås låter roligt också. Jag börjar plugga där i höst :)

http://www.saramadeleine.se

Svensson Svensson

20 juli 2016 02:32

Ja det är väl bara lite synd att allt kommer samma helg *Ler*, men som alltid är det just "Allt eller inget". Kommer bli en hektisk helg med för lite sova... men vad gör det när man har trevligt..

Men va skoj, vilken skola ska du plugga i???
Jag bor nära, det är "bara" ca 20 min resa (om man håller hastigheten *ler*) Och det blir ofta turer till Västerås, du vet IKEA osv.. *Ler*

Ha en bra dag

 
Annie

Annie

20 juli 2016 09:38

Sv: Tack för din pepp och varma ord-dem gör mig alltid så glad, ska du veta :)*ler*

Ja man får kämpa på :)

Hoppas du får en fin dag och att värken håller sig borta för dig ..

Kram :)

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Svensson Svensson

20 juli 2016 10:33

*ler* tack det värmer - men jag säger ju bara sanningen.

Och kämpa är du otrolig på

Ja solen lyser o det är en härlig dag *ler*

Kram

 
Annie

Annie

20 juli 2016 11:07

Sv: Tack ändå-fina du :)*ler*

Så kul att man kan hitta så fina människor-som förgyller livet-via bloggen ;)*

Kramar!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Svensson Svensson

20 juli 2016 11:49

*ler* jag kan bara hålla med - så många underbara människor

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards