Direktlänk till inlägg 23 juli 2015

NU är jag verkligen överförtjust

Av Svensson Svensson - 23 juli 2015 02:23

NU har jag äntligen packat upp, monterat ihop o provat min H2O mopp - wow - är min upplevelse. Varför har jag inte tagit mig tid till att göra det tidigare? 

Den var verkligen otrolig.... 

 

Men visst finns det alltid saker man kan tycka mindre om eller vill ha bättre... jag skulle vila ha lite länge skaft o om jag ska vara ärlig blev jag lite snopen över att den känns "vek" som om skaftet/handtaget skulle vika sig.

 

Men bara anpassa sig efter dom sakerna - det är det värt så otroligt bra den var. 

 

Och en sak - tänk på tiden nu - mitt i natten.... o ja så blir det när man jobbar nästan bara nätter - inte lägger jag om dygnsrytmen för en ledig natt. Och det går ju inte att ta fram dammsugaren den här tiden på dygnet, även om jag skulle vilja.

Men H2O moppen låter inte så man stör grannarna, helt perfekt.

 

Här ska lekas - prova varje sätt att använda den.... och ta med den bärbara till jobbet imorgon - ska göra rent mattan i skuffen - ordentligt - få bort lukten av kebab som finns efter att någon smart ställt - här gissar jag - kartong med kebab o det har runnit ut röd kebabsås. Jag har tvättat, skrubbat... använt spray som ska ta bort doft....  
Så en sväng med H2O kan nog inte skada :)

 

Nu ska jag leka vidare lite till med min nya favorit :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards