Direktlänk till inlägg 15 juni 2015

Magnus Härenstam

Av Svensson Svensson - 15 juni 2015 20:15

Så otroligt sorgligt att höra att han har dött. Men samtidigt så kanske det är en lättnad för honom själv o anhöriga. Det är inte lätt att vara sjuk, att inte kunna bli bättre, ha ont... man får försöka tänka lite i den banan ibland.

 

Det var massor han har gjort som jag kommer att minnas. Jag vet att många tänker på barnprogrammet Fem myror är fler än fyra elefanter, först o främst när dom tänker på Magnus o även Brasse. Men det gör inte jag. Min tankar går först o främst till när jag lyssnat på skiva - vanlig gammal hederlig lp-skiva, med deras krogshower... sen minns jag filmen Tuppen. Kanske mest scenen där han "rullades i tjära o fjädrar".... vet inte varför, filmen i sig var väl ingen jag tycker är kanon bra som film, egentligen bara tittbar som tidsfördriv....

 

 

 

 

 

Jag känner med hans nära o hans vänner, som förlorat någon dom älskat. Jag tycker det är sorgligt att profiler försvinner som man ändå växt upp med på olika sätt... kanske för att det på något sätt påminner mig om att tiden går - jag blir äldre, men även dom runt mig....

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards