Direktlänk till inlägg 13 juni 2015

Kunde inte låta bli

Av Svensson Svensson - 13 juni 2015 08:22

Igår fick jag en kommentar - "Ja det är nog bara en som kan komma på att ta bild på en mygga... o det är du" 

japp stämmer - jag är lite lagom knasig, jag är unik, för att inte tala om hur perfekt jag är, hur otroligt härlig jag är .... *skrattar*

Så jag blev lite full i skratt i natt när jag körde förbi på ett ställe, har åkte förbi här förra året o då blev jag första lite skraj - oj en lös ko, bara den inte hoppar upp på vägen - men se det är ju inte en levande förrymd ko som står där... det är ju en plastko i naturlig storlek. Nu stod den där o jag kunde inte låta bli att knäppa ett litet kort - perfekt att ta ett kort på en ko - mygga igår - ko idag ... 

Kor är inte blodsugande elakingar - nej det är snälla lite dumma djur, med fula ögon... ja jag kan bara inte riktigt med deras ögon.... inte läskiga som vissa djurs ögon kan vara o man gillar dom inte för det, nej dom är egentligen bara själslösa o fula... men djuret i sig är jätte gulliga... (jag vet varför jag inte gillar kors ögon... men det är en helt annan historia *ler*)

 

 

 

Men visst är det skoj o kreativt att skrämma förbipasserande på det här sättet *ler*

 

Nu är ju dock inte en ko en insekt så det kanske inte räknas som udda o lite knasigt att ta bild på? Speciellt inte en i plast som står där vid kanten.. så kanske min väninna inte tycker att jag är så knasig idag... å andra sidan så jagar jag igelkott för att ta en bild, o räddar en annan....

men se det kom chans att fortsätta min lite knasiga bana från igår... innan jag ska gå hem står jag o pratar med min chef... eller ska kanske börja kalla honom vän då det för tillfället är mer rätt *ler*... så ser jag på hans biltak hur det kryper en lite larv. Så vad gör jag ju jublar, kastar upp mobilen o tar en bild på hans fripassagerare - men bilden blev inte sådär jätte bra o han tar o blåser iväg den stackars lilla larven. Han var då inte lika snäll som jag var mot myggan igår - stackars lilla larv *ler*

 

 

 

Den ser nästan självlysande ut där i morgonsolen.

 

 

Ha en underbar dag - ska ju bli en liten värmechock idag - över 30 grader, för att återgå till det "normala" kallt o regn på söndag. Och jag tror på detta då jag fått informationen från flertalet kunder under natten *ler*

 

 
 
Ingen bild

JL

13 juni 2015 15:05

Vaa är vi inte alla perfekta & unika& härlig?? *s*
Näe skämt å sido, vi är alla människor med fel och brister vissa har det bara väldigt svårt att c sina egna men påpekar gärna andras =) Men at knäppa kort på en mygga, ett sådant där blodsugande djur, nja kan ju hålla med om att det ska vara du till det ( på ett positivs sätt) =)

Svensson Svensson

14 juni 2015 05:17

nej ohhh nej det är bara jag *ler*

Det är väl så att jag ser det på så sätt att det är just felen o bristerna som tillsammans med våra goda egenskaper skapar vår egna personlighet.
*ler* är så gärna lite knasig o egen på ett positivt sätt ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards