Direktlänk till inlägg 11 juni 2015

Lejonet & Björnen

Av Svensson Svensson - 11 juni 2015 19:30

 

Lyckan är total – in på Coop för att handla lite ätbart, vad ramlar jag över. Jo en disk fylld med ”nyheten” glass från Lejonet & Björnen. Finns det något godare än deras sorbet?? Nääää faktiskt inte. Varje gång jag hamnar i Göteborg är det ett måste att åka till deras butik o äta glass eller jag äter sorbet. Det är ju då tyvärr så, till min stora sorg att glass inte går att köpa med hem…. Så jag har fått passa på när jag varit där.

 

Men nu *ler stort* NU finns dom här att njuta av. Visserligen mest vanliga olika glass sorter, men fråga mig inte vilka för jag tittade inte på det, jag fastnade på att det fanns en sort sorbet – citron. Jag har tre favorit sorter – det är champagne, fläder o citron.

 

Nu får jag väl börja tjata på dom om dom andra två sorterna också *Ler*, för  vilken härlig lyx om jag kunde slippa åka ner till Göteborg för att äta… men å andra sidan är det ju inte fel att ha bra anledning att åka dit också -  o vad är en bättre anledning än att äta glass??? O då samtidigt vara lite social o umgås – men glassen är självklart anledningen *ler*

 

 

 

 

Har ni inte provat den här glassen så får ni chansen så gör det... värt besväret smaken är underbar


 
 
Annie

Annie

11 juni 2015 19:43

Å glass är så somrigt och gott :)
Jag var en sväng till köpcentrum idag på lite ärenden och unnade mig då en mjukglass med lakritsströssel, så gott ;)

Sv: Nej det är verkligen inte ok!
Har inte heller fått svar från supporten än ..

Kram

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Svensson Svensson

14 juni 2015 05:29

Mjukglass är inte dumt det heller...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards