Direktlänk till inlägg 4 april 2017

Hämtar handduk, torkar dregel o försöker skriva något...

Av Svensson Svensson - 4 april 2017 23:05

 


Syrran länkade in mig på något som hon vill ha med mig på i höst - 24 september för att vara exakt. Lovar att inget kan få mig att avstå från att åka upp till Gävle det datumet - eller jo nu ljuger jag i o för sig, det finns ju självklart någon som kan få mig att avstå... det erkännes. Men det är bara en sak då *ler*...
 
Chippendale - nej det är inte möbler vi ska titta på, även om den där sängen såg inbjudande ut.... *ler*
 
 
 
Det här är något jag längtat efter att få gå på under såååå många år nu. Var o tittad i Västerås för - oj oj oj... måååånga år sedan - över 20.
Lite skoj att jag hittade den här gamla bilden sen just den gången, nu när jag flyttade o rensade ur. Det var ett tag sedan jag såg den bilden, skoj att den inte var försvunnen.
 
 
 
 
 
Och det är något jag gärna gör igen - går o ser en show med Chippendales.... Finns det någon tjej/kvinna som skulle tacka nej??? Ja inte jag ialla fall, vem vill inte njuta av lite ögongodis o en bra show tillsammans med tjejkompisar - syrran o kanske kan få med mina tjejer också *ler*
 
 
 
 
 
Så redan nu är det datumet inbokat i almanackan som UPPTAGEN.... för här ska det bli en kväll med massor av ögongodis o dregel *Ler*


 
 
 
Så... 24 september - Gävle - here I come *ler*
 
 
Annie

Annie

5 april 2017 08:58

Oh lala ;) *ler*
Och trevligt att du ska besöka "min" stad då hihi ;)*ler*
Ni får det säkert trevligt då ;)

Sv: Vad kul att du ska göra nåt liknande- även om lite annorlunda ;):)

Kramar

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Svensson Svensson

6 april 2017 12:22

Va.... or du i Gävle eller är du därifrån?
Jag pendlade varananna vecka dit - när jag datede en man därfrån - 1,5 år *ler*... Sen har jag syrran i Sandviken.

Så ja då jag vet att vi får det trevligt där *ler*

Ja jag har frågat vänner, barn o ex... så får vi se vad sammanfattningen blir - om min idé om min personlihet stämmer med deras *ler*

Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards