Direktlänk till inlägg 6 augusti 2016

Nattliga tankar o aktiviteter

Av Svensson Svensson - 6 augusti 2016 02:37

Vi tanter är inte riktigt riktiga så kan man nog lätt säga. Straxt efter kl 23 ringer min väninna o säger "har du lust???" jag svarar småskrattade att oh ja det skulle vara perfekt. Så hon fixar till lite hos sig o jag hos mig sen ses vi straxt innan kl 24... sen tassar vi iväg ut på centrums gator o pokemonnar *Ler*... tanterna är lite tokiga... o inatt har vi provat på att ta över gym - vilket vi fixade - hur?? Ja det har jag ingen aning om, men gymen blev fint i vår färg o våra figurer tronade upp där på "toppen". 

 

Vi gick över 4 km - vi var ute över 2 h - nu blir det ju att man på vissa ställen sitter/står still på samma plats ett tag - som t ex 30 min på ett ställe... sen så är jag lite dålig på att komma ihåg att sätta igång RunKeeper när vi börjar gå igen - men det är inte på pricken vad jag går jag vill veta - eller tiden - utan mer på ett ungefär hur långt vi går på våra små promenader. Sen tiden - tja jag pausar när vi är stilla långa stunder - men tiden är inte viktigt här, det går inte att titta på, man går ju inte på det sättet. 

 

Men det var skönt att komma ut ett tag, det är bra skönt ute nu - precis lagom för att ha en kofta på sig, klar luft, man blir inte för varm... men samtidigt är det skönt att komma hem, in i värmen o tända lite ljus o mysa. 

 

Det är verkligen skönt att komma ut o röra på sig - vi gör o det imorgon natt - har vi planerat - men vi är ganska ombytliga angående våra planer i o för sig...

På söndag kommer jag nog gå ut mitt på dagen ner till Drömparken, då är det samling o vad dom nu gör... man kan ju gå dit ialla fall *Ler*

 

Nu ska jag krypa ner o fortsätta titta på min film ... *ler*

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards