Direktlänk till inlägg 13 juli 2016

Här får jag mycket inspiration

Av Svensson Svensson - 13 juli 2016 13:45

... youtube


Jag kikar till o från mycket på olika filmer på youtube, inte på galna, söta, fåniga katter eller andra djur, eller när folk gör bort sig osv… nej jag tittar på andra saker som t ex naglar, olika tekniker o sätt att måla, dekorera. Det är otroligt hur duktiga dom flesta är, det är helt klart konstnärer, o nej jag kommer aldrig bli så duktig, har inte heller målet att bli det. Och jag kommer heller aldrig kunna göra så fina dekorationer som dom gör, men det ger ialla fall mycket inspiration, det kommer lite nya idéer om vad jag vill prova på. Det finns ju så många enkla saker att göra som ändå blir så effektfulla när det är klart.

 

Den här tjejen på youtube, är otroligt duktig, har många härliga tips. Ibland bara njuter jag av att se hur hon dekorerar naglarna, ibland får jag tips om vad jag själv vill prova.  Det är Robin Moses Nail Art.

 

 

 

 

 

Som dom här naglarna, ser så härliga ut, o sen är det så enkelt som bara streck – ja jag vet, kan vara nog så svårt att få till streck bra – men det är ändå enkla saker som man kan prova själv. Sen behöver man ju inte göra exakt som hon gör, man kan däremot ta o leka själv med streck o färger

 
 
Inger Nilsson

Inger Nilsson

13 juli 2016 17:26

Hej Anette!
Det vore en dröm att ha så fina dekorerade naglar. Mitt intresse är trädgård och design så tyvärr blir det inga fina naglar. Jag rotar i trädgården varje dag.
Sommarhälsningar från Bloggtanten


http://tremissar

Svensson Svensson

14 juli 2016 17:26

Hej Inger
Det är ju en dröm som går att genomföra *ler*
Jag gör massor av saker - en del är mina blommor ute i trädgården. Jag har tagit hand om häst o allt som hör till i stallet... man får upp en viss teknik, sen finns handskar *ler*... sen behöver man inte ha super långa naglar för att ha dom dekorerade lite roligt :)

Ha en härlig sommar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards