Direktlänk till inlägg 13 maj 2016

Ett överraskande samtal

Av Svensson Svensson - 13 maj 2016 11:17

Försöker alltid sova så länge jag kan när jag väl somnat - ofta lite svårt, men imorse lyckades jag till slut somna - vaknar av att mobilen ringer, slänger ett litet öga på vem, ska jag bemöda mig med att svara eller ska jag fortsätta slumra... "Pappa" står det på displayen - oj, det suger till i magen o direkt kommer tanken, "har något hänt". Jag är ju så medveten om att jag är i den åldern att jag mycket väl kan få sådana samtal.

 

Men nej då, pappa var lite frågande vem det var först, som svarade - hans hemtelefon hade fått en vit display o han skulle försöka ringa sin egen mobil. Men hamnade hos mig, antar att det var ödet som ville påpeka något *ler*... att vi har varit lite dåliga på det där med att hålla kontaten. Kan ju bara hålla med ödet där, o vi lovade att vi ska bättra oss, båda två *ler*.

 

Det var ialla fall skoj att få en liten pratstund med pappa - det var värt att bli väckt ialla fall *ler*

 

Idag när jag vaknar till så är det ialla fall ingen direkt sommarsol ute - glädjs istället över att se att min mini orkidés knoppar börjar öppna sig 

 

 

 
 
Ingen bild

Jenny

13 maj 2016 19:29

Vad roligt att det var ett "bra" samtal, för de dåliga hoppas jag att vi ska klara oss undan ett tag till =)

Svensson Svensson

14 maj 2016 10:16

Ja det får gärna ta mycket mer tid ....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards