Direktlänk till inlägg 15 januari 2016

Qi Gong

Av Svensson Svensson - 15 januari 2016 15:21

Ja... vad ska jag säga - fick för mig att det här måste jag prova. Jag ska göra något mer för att ha variation. Så hamnade jag på något om Qi Gong o tänkte... det där låter skoj. 

 

Ja nu har jag då idag provat mitt första försök - säger bara kort - Det är tur man är ensam hemma *Ler*..... men tror att det kan vara något bra alternativ att ha som lite variation för att inte ledsna på det här med att röra på mig lite mer... 

 

Sen får man se i längden om det är något jag kommer fortsätta med. Vet att yoga kommer jag fortsätta med - mest för att inte bli totalt stel som ett kassaskåp, behålla lite lite av något som kan kallas vighet... sen kettlebell, men så super skoj, det verkligen känns - o då har jag nog en minsta varianten av den som man kan ha - men det räcker. Det är riktigt skoj o tiden går fort när jag tränar med den. 

 

Känns riktigt bra att jag än kunnat hålla det jag satte upp som mål - just angående att röra på mig. 

 

Och Qi Gong.... ja det var en ny upplevelse o det var inte så lätt som det såg ut, krävs koncentration o lite mindre skratt åt sig själv... Men skratta är ju bra så jag fortsätter även med det när det känns som att jag ska skratta åt mig själv o min klumpighet :)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards