Direktlänk till inlägg 13 juni 2015

Läser kvällslektyren som morgonlektyr eller är det tvärt om

Av Svensson Svensson - 13 juni 2015 06:58

Så.. hemma, tredje bilen har fått sig en rejält total rengörning... så nu är även den skinande både invändigt o utvändigt...  anledningen den här gången var att det är jag själv som kommer köra den nu två nätter i rad, o att den var mer än lovligt skitig utvändigt. Att köra på grusvägar har en viss förmåga att göra dom otroligt hur ska jag säga - "dammiga" av sand - speciellt bakrutan/luckan...

 

Nu hemma i ska lägga mig för att läsa - fick ju ett efterlängta lite tjockare kuvert igår. Det är nu öppnat  ska läsa lite, kika igenom - intressant.... tar det som kvällslektyr före jag ska sova.. eller ska jag kalla det morgonlektyr? Med tanke på tidpunkten av dygnet.

 

Blir intressant att se hur lagen beskrivs här, varför o hur. Om det är något nytt, något jag inte tänkt på men kan dra nytta av.
Attraktions lagen, karma, kalla det vad som helst - i grunden är det ändå samma sak - man får tillbaka det man ger...

 

 

Det är den djupa okunskapen som framkallar den tvärsäkra tonen. 

                                                                                              -  Jean de la Bruyére

 

 

 

Jag ska ta o läsa nu får se hur noga, kanske inte så mycket att läsa som jag tror, kanske jag redan "vet".

 

 

 

Personer som saknar humor förstår sällan allvar. 

                                                                               -  Carl Zetterström

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards