Direktlänk till inlägg 11 juni 2015

Jag är ju moster ja…..

Av Svensson Svensson - 11 juni 2015 20:00

 

Chattade med min lilla syster (måste ju kolla av hur hon mår efter operationen hon gjorde förra veckan - det är väl så att hon visar en sak utåt... men det är inte den riktiga sanningen - så måste kolla av då o då, blir ärligt lite orolig), vi har ju inte direkt haft jätte tät kontakt under åren som gått, men fått lite mer kontakt sista tiden. Och det är jätte skoj, o jag har då även även om det är kort träffat på hennes två barn. Äldsta som är en grabb hade frågat sin mamma, min syster häromdagen om jag var hennes syster.

 

Ja det var jag, svarade hon…
då kom följdfrågan, är hon din lilla syster eller stora syster?
Ja vad tror du, hade hon då sagt.
Hmmm ja hon måste vara din stora syster för hon är längre än dig.

 

Härligt med finkänsliga barn som räddar situationen med mamma *ler* o det var ju en okey slutlednings …. Kan väl då även berätta att det skiljer 15 år på oss – jag kommer aldrig glömma när jag var ut o gick med barnvagnen o alla trodde att jag var en mycket ung mamma, inte att det var min lilla syster.

 

Älskar verkligen barns logiska tänkande o sätt att rädda situationer *ler*

 
 
Ingen bild

JL

12 juni 2015 09:49

Ja han är underbar den killen =) Tror det är den manliga genen som slår ordentligt, ja du vet det där men om att fråga en karl om en kvinnas ålder *s*

Svensson Svensson

14 juni 2015 05:21

Ja dom generna blir aktiva tidigt *ler*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards