Direktlänk till inlägg 18 januari 2018

Dagens Dag - 18 januari

Av Svensson Svensson - 18 januari 2018 06:00


 




En dag man bara inte får missa - den internationella Nalle Puh dagen, vår lilla kloka björn o alla hans goa vänner.

 

 

 

 

 

För att inte tala om alla helt underbara citat vi alla älskar 

 

            

 

 

Och ett av mina favorit citat

 

 

 

 

och såhär känns det...

 

 

 

 
 
Annie

Annie

18 januari 2018 14:17

Ja vad vore nätet utan nalle puh och citat ;) *ler*
Han är härlig ;)
Bra citat också :)

Kul att Du kikade in hos mig<3
Ja tur att det gick så bra som det gick ändå :)
Kunde slutat illa annars ..

Jag mår bra :) mycket bättre. Har börjat arbetsträna på ett hunddagis och trivs där :)
Nu har jag helg ;) *ler*

Kramar!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Svensson Svensson

18 januari 2018 15:32

Ja han är en glädjekälla av högsta rang *ler*

Jag kikar in ofta faktiskt... måste ju se hur du har det - men ibland så finns inte alltid orken eller tiden att vara mer aktiv än så...

Låter jätte skoj, hoppas att du får en härlig tid där.
Själv har jag "sorg" efter min egna lilla tuss... det är så jobbigt när dom inte finns kvar längre... har sagt ingen mer hund, men vi får se... det är som sagt tomt

Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards