Direktlänk till inlägg 8 september 2015

Frukost - nyttig o onyttig, men god

Av Svensson Svensson - 8 september 2015 06:35

Nattpass nr 4 av 9, avklarat - snart går jag in på slutspurten - ja man ska ju se det positiva :)

Snart ledigt, igen :)

 

Passar på att njuta av frukost av stor blandning .... massa onyttigt, lite nyttigt, självgjort, gåva samt dricks...

 

ja faktiskt tro det eller ej men dricks kan komma i variernade former, som ägg, gårdsvärpta ägg. Det var dricks från nattens pass. Biskvibak var det igår med stora dottern, mumsiga värre. Vi slog på stort o gjorde både en stor sats med "vanliga" o fyllning chokladsmörkräm, men också en med mörktryffel fyllning, mera kallas Sarah Bernhardt. Rulltårta, den berömda *ler*, en arbetskamrats fru gör underbert goda o igår hade han med sig 2 st till mig. Kunde inte låta bli att lyxa till det lite med en bit av den också :)

 

Syndigt god frukost, allt annat än nyttig - men jag tillåter mig att då o då göra det jag känner för...

 

 

    

 

 

 

 
 
Liselotte

Liselotte

8 september 2015 07:37

Åh Sarah Bernard. Det godaste bakverk som finns tror jag!! Äter ju egentligen inte sånt längre men om du har bakat såna när du hälsar på J nån gång så får du gärna hojta till så kommer jag som ett skott. Det kan det vara värt en enda gång för lite krångelmage😋

http://www.nouw.com/sexbarnsmamman

Svensson Svensson

8 september 2015 15:41

mmmm kan bara säga mmm - dom är otroligt goda.
Det låter trevligt - jag hojtar till när jag är påväg åt det hållet med ett lass av Sarah Bernardt i bagaget ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards