Direktlänk till inlägg 2 augusti 2015

Härliga lediga dagar

Av Svensson Svensson - 2 augusti 2015 15:38


Fick jag i veckan som gått, behövdes verkligen – för sen var det full fart igen. Helgen har varit allt annat än lugn. Men klagar inte, nätterna går fort när man har att göra precis hela tiden. Arbetspassen bara flyger iväg o är det också många trevliga kunder som man får köra så är det bara ett plus. Skoj är också när det hoppar in personer i bilen som hejar glatt o igenkännande – dom har åkt tidigare med mig o tyckt att det varit trevligt. Okey det är en liten stad – det sker ganska ofta att man kör samma personer *ler*, men när det då inte är ortsbor, utan dom som bor långt bort o bara är på besök, men ser en o väljer ens bil just för att dom tyckte jag var en trevlig förare är alltid skoj.

 

Mina lediga dagar tillbringade jag med mina käraste o närmaste. Det ger extra energi att få lite tid tillsammans.

Det blev o är lite compact living, men allt går bra om man vill. Hoppas hoppas verkligen att dom tar tag i den här längan med lägenheter direkt efter att den dom håller på med är klar, o att dom verkligen gör något åt avloppen – byter ut – inte bara fixar så att det fungerar. Men klart det blir väl billigast o det är alltid det billigaste i nuläget som vinner. Sen att det blir dyrare i längden kvittar. Bara vänta o se hur det blir.

 

Sen blev det en dag i stan – Stockholm – lite mysigt utan förväntningar, bara vara. Men hemfärden blev lite tidigare än vi tänkt oss. Någon öste hinkvis med vatten över oss *ler*… ja vad annat kan man kalla det, inte sjutton regn ialla fall.
Sen hade vi en mysig kväll i soffan, o det gillar jag, bara vara nära o vara tillsammans.

 

Nu är det några nätter med arbete framför mig – sen är det ledigt igen, ska bli jätte skönt *ler*

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards