Alla inlägg den 5 mars 2016

Av Svensson Svensson - 5 mars 2016 18:42

Det är just sånt här jag aldrig blir sugen på men börjar jag äta blir det svårt att sluta :)

Gillar dom nya smakerna.

 


Av Svensson Svensson - 5 mars 2016 15:45

Vissa människor är bara så otroligt kreativa - o jag stötte på en som gör fantastiska saker av allt möjligt. Men framför allt gafflar har han gjort många fina saker av. Som en nyckelring som bara var en av mina kollegor - så den "bor" numer i hos honom. Han fick skulle bara ha den, den var gjord för honom *ler*

 

 

 

 

 

 

Men den här är min - döpt det här halssmycket till "Heart In Love", och bara älskar den. 

Av Svensson Svensson - 5 mars 2016 14:17

Sprang förbi 4 små stackars plantor som var nedsatta till 20 kr/st - 2 helt utan blommor, en med en liten rackare o en med några fler... men helt klart påväg att vara helt utblommade. Men för den summan så kunde jag inte låta bli, dom fick flytta hem till mig o sällskapa övriga orkidéer som också börjar blomma ut. Hoppas att alla ska ta sig o börja om, börja blomma igen. Speciellt skoj är det ju då att se vad det är för färg form på dom jag fick med hem idag utan blommor :)

 

Orkidéer är vackra - så romantiska - som i o för sig många andra också är :)

 

 

 

Av Svensson Svensson - 5 mars 2016 00:04



Om jag har valt att klippa av

 

vänskapsbanden med någon,

 

är sannolikheten stor

 

att det var personen i fråga

 

som räckte mig saxen.

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards