Alla inlägg den 22 augusti 2018

Av Svensson Svensson - 22 augusti 2018 18:42

Ja valet för min sodastreamer som jag nu äntligen fått. Har varit påväg att skaffa en länge länge, nu äntligen har jag en o kan dricka bubbelvatten när jag vill, med precis så mycket bubbel jag själv vill...

 

 

 

Och det var på tiden, o det passade perfekt att få en just nu, när jag precis startat upp något som jag kommer skriva om, om några dagar, ska bara bli klar först så jag har något att skriva om *ler*.

 

Spirit - gillar namnet, har haft en liten hund som kallades det en gång. Och det är inte dumt att slippa skruva fast flaskan, bara lägga flaskan i läga o sen trycka in den rakt ner så sitter den fast. Det var en lite finess jag gillade. 

 

Och jag gillade formen på flaskan, mycket mer än dom gamla o dom man köper extra till. Ja jag är lite fånig ibland o kan fastna för små små detaljer...

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards