Direktlänk till inlägg 7 februari 2018

Avkoppling för mig är...

Av Svensson Svensson - 7 februari 2018 17:54


... många olika saker, ja otroligt många fakiskt när jag tänker efter. 

Men igår kväll o ikväll har det varit tända ljus, en semla (som framkallde vissa tankar - "du"vet), skriva av mig o musik.

 

 

 

 

 

 

 

"Dammade" av något jag lyssnat på till o från sen slutet på 90-talet. Runestone, albumet Mysteries. Älskat denna från första gången jag hörde den... avkoppling för mig. 

 

 

 

 

 

Letade på youtube om den fanns... men icke just "mitt" album - men ett som kom året efter (1996) o väldigt lik...Crystal Lords

Men den eller dom fanns på Spotify <3







 

 

 

 

 

 

Vad är avkoppling för dig?

 
 
Annie

Annie

7 februari 2018 19:11

Mums så gott med semla ;)*ler*
Jag har redan ätit 3 ;)
Ser mysigt ut :)

Avkoppling för mig är soffmys, tända ljus, nåt gott att äta, lyssna på ljudbok och mitt skapande såklart ;)


Kramar

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Svensson Svensson

9 februari 2018 12:21

Ja semlor är goda o nu sen vaniljsemlan kom så erkänner jag att det slinker ner på tok för många :)

Ja det där är helt klar avkoppling av högsta klass det du tar upp *ler*

Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2018 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards