Direktlänk till inlägg 3 februari 2018

Kärlekens månad

Av Svensson Svensson - 3 februari 2018 03:21


Redan inne i årets månad två - februari, det är inte klokt vad tiden går fort. 

Ja det här med kärlekens månad det läste jag faktiskt på lite reklam för Interflora, att sända iväg blommor till nära o kära.

 

Det är ju aldrig fel att tänka lite extra på dom man älskar o visa det men visst är väl alla årets tolv månader kärleksmånader när det kommer just till dom man har närmast hjärtat?

 

 

 

 

Sen hörde jag på radion att någon sa att det här var årets tråkigaste månad det är en bit in i vintern men för långt bort från våren. Så kanske är det därför man passar på att göra något lite speciellt av månaden så att den blir lite roligare. 

 

 

 

 

Och ja jag vet nu kommer många att säga att ja men jag har ingen partner, jag är ensam så jag har ingen så varför ha hela månaden, det räcker med Alla Hjärtans Dag. Men då är man bra enkelspårig om man känner att det här med kärlek o älska bara innebär just det. Visst är kärleken man delar med en partner något speciellt - det är en viss form av kärlek som innefattar passion o allt det där *ler* Men man älskar ju faktiskt också sina föräldrar, sina barn, sina vänner - det är bara en annorlunda form av kärlek, men fortfarande kärlek o lika viktig.

 

 

 

 

 
 
Lina

Lina

3 februari 2018 03:47

Kärleken är något fint i alla dess former

http://nouw

Svensson Svensson

3 februari 2018 04:47

Javisst är den

 
Ingen bild

Christin

3 februari 2018 04:23

Du har rätt, kärleken ska man hylla varje månad, varje vecka, varje dag, varje timme, varje minut, varje sekund

Svensson Svensson

3 februari 2018 04:48

Ja jag tycker också så :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2018 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards