Direktlänk till inlägg 12 januari 2018

Nu har jag bestämt mig... hänger du på???

Av Svensson Svensson - 12 januari 2018 21:59

 
 
Ja, jag tänker byta år igen, snart - nu nästan direkt... för detta år, jag säger bara fy f*n vilken start det varit. Och så man läste innan att NU vänder det, alla planeter o annat står nu mer i positiva positioner, energierna vänder - 2017 var ett år som var mycket kämpa o det var även året innan... det var nu det skulle vända - 2018 here you are - med allt positiva som kan ske skulle nu vända o alla skull få känna av hur mycket lättare livet skulle bli....
 
 
 
HAHAHAHA
 
 
 
 
Ren o skär lögn, o ingen av oss gillar lögner eller hur - vi gillar bra löften, positiva framtidsutsikter - men inte lögner.
 
 
 
 
 
 
Men så tänkte jag... ja jag kan vara lite knasig ibland det erkänner jag - ha lite egna snäva värderingar o tankar... men kanske det kan komma någon snilleblixt då o då bland mina små spöktankar...
 
 
 
 
 
 
Tänk om vi helt enkelt glömmer bort att det har varit nyårsafton där vi firade in 2018... vi tänker oss att vi helt enkelt bara haft en jäkla massa extra mellandagar o vi laddar upp för ett nytt nyårsfirande istället - så kanske vi kan lura till oss det där dom lovat oss - att det ska bli ett kanon positivt år detta nya år?
 
 
 
 
 
Jag tänker prova - ja man ska inte förkasta saker man inte provat eller hur - så jag tänker ta o ha ett nytt nyårsfirande o hoppas på att det nya året börjar bättre än dom dagar som varit - så kan man säga att dom dagarna hörde till det gamla året....
 
 
 
 
 
 
 
Är det några flera som hänger på???
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
JA jag vet att jag är lite knasig o jag vet att jag är envis - jag tänker se till att nya året blir det bästa någonsin - jag vet vad jag vill, vad jag vill ha... kommer inte ge mig... (fast kommer nog behöva bli påmind om detta lite då o då kan jag tänka mig *skratt* )
 
Så nu har vi fått upp lite nyårsstämning igen <3

 
 
Ingen bild

Nina

12 januari 2018 23:21

Ja varför inte, det kan inte bli sämre

Svensson Svensson

13 januari 2018 00:31

OM inte annat så ett tillfälle till att ha lite skoj :)

 
Annie

Annie

14 januari 2018 10:48

Låter bra tycker jag!:)
Gillar Din inställning<3

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Svensson Svensson

17 januari 2018 20:27

Tack *ler* man blir inte gladare av att konstant deppa även om man då o då (läs ofta o länge) hamnar där o inte varken vill eller orkar fortsätta kämpa... ändå så är man där snart igen o trampar på framåt o kämpar... ja du om någon vet

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards