Direktlänk till inlägg 6 januari 2018

En liten som tog en stor plats i mitt hjärta <3

Av Svensson Svensson - 6 januari 2018 01:59

 
Hur kan en så liten individ ta en så otroligt stor plats i ens hjärta? Ja för att inte tala om i min säng... men lägger man sig på mitten o sträcker ut sig tvärs över så går det bra.
 
 
 
 
 
 
Hon kom till oss som vuxen, en inte så speciellt social dam. Jag var ofta hundvakt där hon bodde o alla andra kastade sig över en när man kom så höll hon sig i bakgrunden, avvaktande. Hon flyttade till oss som vuxen, lilla dottern tyckte det var en bra idé att ha en liten hund. Det gick fort för henne att växa som individ - vi som tog henne för “blond skönhet” som inte kunde något till skillnad från hennes kompis Shiny som var tvärt om. Inte den vackraste men så klok o villig att lära sig saker. Men då visade Tita att hon inte alls var någon “blondin” hon betraktade, lärde sig själv - o kunde samma saker som Shiny.
 
 

Hon är en av dom snällast jag träffat på, så kärleksfull med stor personlighet. Hon blev mitt “hjärta” o hon betydde mycket mer för mig än man kunde tro. Att få ha sett den lilla vita vackra, som höll sig undan, bli den goa sociala som tog plats.
 
 

 
 
 
 
Sista 2 åren var mycket på övertid, kan man säga, hon var till o från så dålig att vi sa “farväl” - men mirakulöst så kom hon tillbaka... men denna gång så gick det inte längre.
Vår älskade Tita fick somna in den 3 jan tidigt på morgonen.

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards