Direktlänk till inlägg 18 september 2017

Gamla sms

Av Svensson Svensson - 18 september 2017 18:51

 
 
 
 
 
Ibland eller mer för sällan, tar jag o rensar ur i min mail – det ramlar in på tok för mycket reklam o annat skit, som borde tas bort direkt. Det var vad jag gjort under dagen. Och det blev inte så tråkigt som det brukar vara, det blev riktigt skoj att sitta o rensa ur. För jag hittade mappen med gamla sms. Det blev läsa en hel del som ger minnen *ler*. Det är verkligen perfekt det här programmet som gör att alla sms sparas i en mapp i mailen (för mig i gmail). Så även om jag rensat ur mobilen för att få utrymme eller ”blåst” o startat om o allt är borta där så finns ALLA mail kvar i den här mappen.
 
I just den här mappen, sms, har jag aldrig rensat ur, vilket det verkligen var dags att göra… för där låg också förbaskade reklam sms… dom är inte skoj – bort bort. Sen finns det även en hel del andra sms som rensades ur. MEN det fanns en hel del som jag gärna sparar o som varit skoj att läsa…. Inte fel alls att ha kvar gamla sms på det här sättet. Man vet aldrig när man får nytta av dom – eller hur… Glad att vissa saker som portkoder, adresser, telnr osv finns kvar där.
 
 
 
Den här appen (SMS Backup+) måste vara en av dom mest användbara som jag installerat på mobilen.. Tillsammans med att sms sparas i en mapp finns också alla samtalsloggar kvar, vilket visade sig vara bra för då fanns ett mobilnr jag tappade när jag ominstallerade mobilen i somras. Ja allt finns kvar från mobilen – så kan man kort o gott säga – o det är som sagt inte alls dumt för vissa gamla saker kan vara bra att ha…
 
Helt otroligt, jag erkänner att det finns en app som är bra *ler*
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards